سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شماره 2: چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه

هنگامی که می دانید نمایه اینستاگرام شما به صورت بصری چه چیزی را بیان می کند ، آماده هستید تا برنامه ریزی محتوای خود را شروع کنید. قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا ، با بازاریابی اینستاگرام خود به آنچه می خواهید برسید فکر کنید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ تعامل بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری دارید؟ تعیین اهداف بسیار مهم است زیرا محتوای شما را در اینستاگرام منتشر می کند.

همچنین میزان زمانی را که باید به اینستاگرام اختصاص دهید در نظر بگیرید.

اگر یک تجارت کوچک هستید ، ممکن است کسی نداشته باشید که تمام وقت رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کند. به همین ترتیب ، شما احتمالاً وقت زیادی برای اختصاص دادن به اینستاگرام نخواهید داشت (به همین دلیل تمام این برنامه ریزی اولیه بسیار مهم است). با خودتان صادق باشید در مورد اینکه چه مدت زمان می توانید به اینستاگرام اختصاص دهید تا بدانید هر روز چند پست را می توانید معقول اداره کنید.

علاوه بر این در نظر بگیرید که چه منابعی برای بازاریابی اینستاگرام خود دارید. چقدر می توانید در محتوای اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید؟
تقویم انتشار اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

اکنون به ترکیبی از مطالبی که هر روز ارسال خواهید کرد فکر کنید (تصاویر تبلیغاتی ، فیلم ، داستان ، عکس و غیره). با ارسال مطالب متنوعی ، نه تنها یک نوع از همه زمان ها ، چیزهای جالب را حفظ کنید.
چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

آیا شما یک تجارت کوچک هستید یا یک مارک بزرگ ، استفاده از یک تقویم نشر برای برنامه ریزی مطالب خود به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید. همچنین در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد و نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.

اکنون بیایید به انواع مختلفی از مطالب مختلفی که می توانید برای اینستاگرام ایجاد کنید نگاهی بیندازیم.

اشتراک آمار و حقایق در پست های شما برای تعامل و اشتراک گذاری بسیار مفید است. در اینجا ، HubSpot با استفاده از تحقیقات مربوط به آنها ، یک گرافیک را به اشتراک می گذارد.

ارسال ها با حیوانات و حیوانات خانگی ، تصاویر خنده دار و مواردی از این دست نیز برای ایجاد درگیری مخاطبان شما مؤثر است.

تعطیلات ملی و تعطیلات جدید به طور یکسان می توانند الهام بخش محتوا برای اینستاگرام باشند. برای تعطیلات و رویدادها ، محتوای مضمون ایجاد کنید ، همانطور که در این پست از بافر که ماه پراید را جشن می گیرد قرار دارد.

نکات آموزشی ، مشاوره و سایر مطالب می تواند به اعتماد سازی مخاطبان شما کمک کند. این پست HubSpot توضیح می دهد که چرا هشتگ ها در اینستاگرام بسیار مهم هستند.
https://www.socialmediaexaminer.com/wp-content/uploads/2019/07/instagram-post-with-educational-tips-example-800.png

نقل قول های انگیزشی و موفقیت آمیز مانند این یکی از داوود در رسانه های اجتماعی محبوب است ، اما آنها به خصوص برای اینستاگرام مناسب هستند. بعلاوه ، ایجاد آنها آسان و ارزان هستند.
https://www.socialmediaexaminer.com/wp-content/uploads/2019/07/instagram-post-with-quote-example-800.png

اینستاگرام همچنین مکانی عالی برای برجسته کردن محصولات شما است. در حقیقت ، با 80? اکانت اینستاگرام زیر حداقل یک تجارت ، مارک ها و محصولات کاملاً محبوب هستند.
 

ابزاری برای کمک به برنامه ریزی محتوای اینستاگرام

یک روش برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام شما استفاده از یک صفحه گسترده ساده یا حتی بهتر از یک صفحه Google است تا بتوانید به راحتی با دیگران همکاری کنید.

راه دیگر برای استفاده ، استفاده از یک ابزار مدیریت پروژه و همکاری تیمی مانند Trello (در برنامه های رایگان و پرداخت شده ، با شروع از 12.50 دلار در ماه) است. عبارت "تقویم رسانه های اجتماعی trello" را جستجو کنید و چند الگوی آماده را برای هدف خود پیدا خواهید کرد.

در حالی که نمی توانید پست های اینستاگرام خود را با Trello برنامه ریزی کنید ، این یک ابزار مفید برای مراحل اولیه برنامه ریزی است: تعیین چه نوع محتوا برای ارسال ، تصمیم گیری در مورد ارسال آنها ، ثبت ایده های ارسال شده توسط تیم شما و غیره.
https://www.socialmediaexaminer.com/wp-content/uploads/2019/07/social-media-content-planning-with-trello-board-800.png