سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4.بهترین راه ها برای جذب مخاطب اینستاگرام- بازی را انجام دهید


به چالش کشیدن و ایجاد انگیزه در مخاطبان ، توجه آن را به خود جلب می کند و جذابیت محتوا را افزایش می دهد. این چالش نیازی به فوق العاده ای نیست ، اما باید توجه کاربران را جلب کند (و نگه دارد). سعی کنید تصویری هیجان انگیز از نام تجاری خود ارسال کنید و سپس پیروان خود را به "مسابقه زیرنویس" دعوت کنید.

همیشه مهلت های رقابت را برای ترغیب کاربران به اقدام فوری تنظیم کنید و سپس قول دهید عنوان مورد علاقه خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. فرصتی که برای مشارکت آنها به رسمیت شناخته شود یک انگیزه تعجب آور مؤثر است که غالباً کم ارزش است.

به عنوان مقیاس اندازه مسابقات ، اطمینان حاصل کنید که این جایزه دارای ارزش واقعی است. به عنوان مثال ، یک شرکت مسافرتی ممکن است خدمات خود را به صورت رایگان به کاربر برنده ارائه دهد یا یک راه اندازی پوشاک ممکن است یک خرید اینترنتی در سراسر سایت را ارائه دهد.

استیپل برای ترویج کار در هر مکان (#StaplesWorkAnywhere) کارتهای هدیه به فروشگاه خود ارائه می دهد. با ورود به این آسان ، آنها مطمئناً مشغول رقابت با این مسابقه هستند.


ساخت یک زیر اتفاق نمی افتد یک شبه. با این حال ، اگر به طور مداوم از بهترین شیوه های فوق در محتوای اینستاگرام پست می کنید ، متوجه می شوید که تعداد قابل توجهی در پیروان خود مشاهده خواهید کرد. از آنجا که مارک شما همچنان به جذب خود ادامه می دهد ، متوجه افزایش فروش و آگاهی از مارک خواهید شد.

هیچ دو مارک یکسان نیستند (و شما نباید آنها را دوست داشته باشید!) همه مزایا و چالش های منحصر به فردی دارند. وقتی این روشهای مختلف را امتحان می کنید ، متوجه خواهید شد که بعضی از آنها بهتر از دیگران عمل می کنند. و گاهی اوقات فقط پیدا کردن آنچه برای شما مفید است پیدا می کند!

مانند هر استراتژی بازاریابی ، تمرکز و منابع خود را به آنچه کار می کند اختصاص دهید و آنچه را که نیست استفاده کنید.

هرچه بیشتر بهینه شوید ، موفق تر خواهید شد.

و وقتی واقعاً خوب می شوید و می فهمید که چه کارهایی می کند ، حتی ممکن است در یک پست از چندین تاکتیک استفاده کنید!

بهترین راه ها برای جذب مخاطب اینستاگرام


ببینید چگونه Target از یک تعطیلات موضعی (روز ملی بهترین دوستان) استفاده می کند ، یک هشتگ با نام تجاری منحصر به فرد (#TargetRun) ، احساسات (2 دوست خوب شایان ستایش که وقت خود را با هم می گذرانیم - چه چیزی را دوست ندارم!) و از یک محتوا تولید شده توسط کاربر. . قطعاً به شما چیزی می دهد که آرزو کنید! به علاوه ، با زیبایی برند و فروشگاه مطابق با امضای آنها از پیش زمینه های قرمز و روشن مطابقت دارد.

کدام یک از این بهترین شیوه ها را با موفقیت در کمپین اینستاگرام خود اجرا کرده اید؟ آیا از استراتژی استفاده می کنید که ما در لیست خود ذکر نکردیم؟ ما دوست داریم در نظرات در مورد آن بشنویم!

به دنبال نکات بیشتر در اینستاگرام هستید؟ به راهنمای کامل ما برای بازاریابی اینستاگرام بروید ، جایی که همه چیزهایی را که باید در مورد تبلیغ محصولات خود در این بستر مهم بدانید پیدا خواهید کرد.